Ćwiczenia na kręgosłup cz. 2. – odcinek lędźwiowo-krzyżowy

Ćwiczenia na kręgosłup cz. 2.

Schorzenia dolnej partii pleców mogą dotknąć człowieka w każdym wieku. Regularne ćwiczenia na kręgosłup oraz aktywność mogą pozytywnie wpłynąć na elastyczność i wytrzymałość dolnych partii naszego kręgosłupa.

Warto pamiętać, że ćwiczenia należy wykonywać spokojnie, bez pośpiechu, aby były jak najbardziej efektywne. Z czasem poczujemy, że nasz odcinek lędźwiowo-krzyżowy staje się bardziej elastyczny, a dodatkowo rzadziej dotyka nas ból krzyża, o którym więcej pisaliśmy w tym artykule.

Ćwiczenia na kręgosłup zaczerpnięte z kanału Trening Fitness
Link do materiału: https://www.youtube.com/watch?v=DpG3bZrMAWM

Artykuły dotyczące schorzeń kręgosłupa: http://zdrowykregoslup24.pl/index.php/category/schorzenia-kregoslupa

Jedna myśl nt. „Ćwiczenia na kręgosłup cz. 2. – odcinek lędźwiowo-krzyżowy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*